tisdag 30 oktober 2007

24 vita kalsonger, plus det jag har på, alltså 25

Angående kalsonger/ligg-inlägget
så står det nu klart att jag har 25 vita kalsonger.
Därmed misstänker jag att jag inte når upp till 50 kalsonger för min bild av det hela är att jag har klart fler vita kalsonger än, säg, ljusblå, kalsonger, eller, säg, kalsonger med den amerikanska flaggan som mönster, men jag är inte säker.
Kanske återkommer jag någon gång i framtiden till frågan och berättar hur många kalsonger jag har totalt.
Fast å andra sidan: kanske inte.
Fredrik

3 kommentarer:

Jocke sa...

Intressant att du har så pass många vita kalsonger, det är ju tämligen opraktiskt med vita kallingar.
Fast det är klart, vitt döljer vissa fläckar, svart döljer andra.

Anonym sa...

Fredrik, oj så jag älskar dig.

Studio Virtanen sa...

Magnus, sluta skriva anonyma inlägg om att du älskar/vill ligga med mig. Kom ut!
Fredrik