onsdag 24 oktober 2007

Istället för soffa, drömrepris:

3 kommentarer:

KALLE sa...

Jag träffade Henrik Berggren en tidig söndagmorgon på campingen i Hultsfred. Med en kebab i handen ville jag naturligtvis vara snäll och bjuda Henrik lite, för alla fina låtar han gjort. Dock stod ett sådant där tjejgäng som syns i videon runt honom och halvskrek "Nee, nee. Han ee vegeterian" "Han äter inge kött". Nehe, tänkte jag och knallade vidare. Henrik stannade dock upp mig. Han kollade på tjejerna med en lite sne blick, tog gaffeln, körde ner den djupt i kebaben och sa helt lugnt: "Jag är inte vegeterian".
Sedan smaskade han i sig gaffeln med den goda kebaben och gick vidare. Antagligen för att ligga..

Anonym sa...

Snälla studiovirtanen, ni kan väl försöka få någon/några av medlemmarna i Hellacopters att komma till programmet. De ska ju splittras och det hade vart intressant att få en kommentar om varför, de har dessvärre inte varit så tydliga med den saken.
Eller är de inte tillräckligt indi för er smak...

Anonym sa...

Gud vad skönt det känns att ha lämnat panda-träsket! Var panda/elitpopare när Shoreline kom ut, men nu har jag gått vidare i livet, utan stjärnor under ögonen och en burk hårspray i håret..