tisdag 30 oktober 2007

Mina kalsonger, kvalitet och märke, en glömd ligglista och en gissning kring allt sex som försigår mellan kåta personer i storstad

Eagles, vilket ljud asså, och i dag i dag i dag idag är jag VERKLIGEN nere på mitt allra sista par kalsonger.
Ett par vita, för stora, storlek 36, köpta i december 2005, Ralph Lauren...de flesta kalsong jag äger är Ralph Lauren, säkert 50 procent, Polo eller själva Ralph, resten är Burberry, Boss, Calvin Klein i den ordningen och så kanske några panikköpta Björn Borg och dessutom två par från Muji och det minns jag eftersom en tjej jag kanske var ihop med sa att de var sladdriga och att jag inte borde köpa dem, man kan undra vad hon visste om det, var det ett ex som hade haft Muji?, men det gjorde jag, köpte dem, och hon hade fel (annars hade hon ganska ofta rätt, i rent världsligt hänseende alltså) för de var inte tokiga alls, lite lite lite sladdriga måhända men det gav behövlig luft samt gav penis och pung en fin passform och ett trevligt utrymme att befinna sig i, och de var lagom fladdriga utan att för den sakens skull vara långa i benen, och de har visat sig vara stryktåliga, jag gillar dem och blir glad varje gång jag hittar dem i min speciella kalsonglåda.

Jag gissar att jag har 50 kalsonger, ge eller ta ett tiotal. Kalsonger för...hm, vad blir det 10000 kronor? Det är inte så mycket ändå, trodde att det var mer, man tänker inte på sånt, eller hur? Värdet av ens kalsonger. Man tänker inte på ens KALSONGVÄRDE.
Kalsongvärde.
KALSONGVÄRDE!

Alla fall, de flesta av utmärkt klass. Inte så att alla sitter väldigt bra men de är inte sunkiga, jag slänger ganska ofta men självklart finns det sagg kvar som jag sparar för regniga dagar, som i dag, det allra sista paret och det passar utomordentligt perfekt för jag har tvättid i kväll så jävlar vad här ska tvättas kalsonger, jag ska rent av räkna dem, för egentligen har jag ingen aning om jag har 50 par, det kanske är 30, det kanske är 70, å andra sidan vad är det för jävla dåre som RÄKNAR sina kalsonger, va? Samma dåre som tänker högt och skriver om sina kalsonger i en blogg, kanske.

Alla fall, vad jag vet är att jag däremot har alldeles för många sunkiga t-shirts som jag aldrig tar mig för att slänga, de är fula men jag tycker om dem, vi har nåt.
Det vore smartare att ha fula kalsonger på mig än fula tishor, tishorna syns ju mycket mer och oftare än kalsongerna, mycket mycket mer förstås, även om jag ändå knullar ganska ofta, eller.. eller...jag vet inte det heller, det är svårt att veta sånt som ska räknas, antal kalsonger, antal ligg, vad är normalt? 25 par kalsonger och 12 samlag per år? 50 par kalsonger och 10 nakenvisningar? Hur ska man minnas det? Jag hade en gång en knullbok, eller en knullista av nåt slag, kanske gjorde jag den i efterhand nån gång för att minnas folk men jag kom upp till 25 stycken ungefär, och då var det ändå typ "hon tjejen på Café Opera som visade sig ha en kille", inga namn till sist utan beskrivningar så, nåväl, jag kom upp till kanske 25 men sedan mindes jag inte och sedan försvann såklart den där knullistan, vad är det förresten för sjuka människor som gör en knullista, kanske samma personer som skriver etc...det här kanske var 1996.

Jag avslutar med en gissning. Min gissning är att singlar mellan 20 och 40 år som bor i storstad äger 30 par kalsonger och ligger med åtta olika personer per år. Det är för lite.
Fredrik

6 kommentarer:

Anonym sa...

fredrik: vi kan ligga.

Anonym sa...

härlig och rolig läsning, tack!

Anonym sa...

Håller med Ann... vi kan ligga när som Fredrik.

Anonym sa...

låt se...1996 och 25t st...tio år senare har du klämt ytterligare 80 enligt din formel, summa summarum 105 st vid det här laget då, virren...*mohahah*

lliten sa...

Äh 105 är ju inte så himla mycket med tanke på att fredrik börjar komma upp i åldern och dessutom är ganska känd. Han har nog ganska många groupies.
Rolig läsning btw, det har varit lite för lite av det på sistone.
/L

Anonym sa...

Lätt över 500 ligg tror jag. 1 max två kärlekar 3 förälskelser och då 495 eller 496 ligg. Som jag summerar det.
/Johanna