fredag 19 oktober 2007

Redaktionens gåtor del 4.

Störst av alla är nog ändå vad jag gör i Studio Virtanens redaktion och frågar ni mig får ni inget svar för jag har inte en jävla aning om hur det går till när idioter får jobb som andra borde fått istället.
En gång i månaden sätter Modern Tv in en större summa pengar på mitt konto. Som tack för att dom gör det, åker jag till deras lokaler fyra gånger per vecka och sätter mig på en stol. På den sitter jag mellan 09.00 och 16.00 med ett avbrott runt 12.00 för att äta lite.
/Magnus

2 kommentarer:

Eric Goesta Rosén sa...

Så det är av skuld och dåligt samvete du bloggar så aktivt? Det är en utmärkt drivkraft.

Studio Virtanen sa...

Nu gör jag det för att Fredrik blev sur på att jag inte bloggar längre. Så om jag kör på ett tag till slipper jag blogga under en längre period och kan istället sitta och sova på min stol.
M