måndag 22 oktober 2007

Vilken stjärnfest va!

Jag drällde ut en stund i lördags kväll också. PA:s och sedan Teatergrillen.
Där träffade jag Adina & Andreas Kleerup och Johan Renck.
Och!
Och!
En tvättäkta 80-talsikon.
Cyndi Lauper!
Cyndi var här för att jobba lite med Andreas.
Jag och Cindy har träffats förr, och hon påstod sig känna igen mig men det tror jag inte. I alla fall pratade vi en hel del och sedan presenterade jag henne för Leif GW Persson.
"This is my father", sa jag.
"This is my son", sa GW.
Han påstod sig även känna till Lauper, vilket jag dock betvivlar.
Därpå presenterade jag Leif för Titiyo med orden "det här är pappa, det här är mitt ex" och sedan följde jag Leif till en taxi och åkte också hem själv och i går struntade jag helt sonika i att jag hade tvättid, vilket innebär att jag nu bara har tre par rena kalsonger - och de verkligen fulaste också.
Dem man tar sist.
Måste tvätta inom kort.
Eller köpa nya kalsonger.
Virren

Inga kommentarer: